13. 8. 2013

On the road

Ahoj,
dneska Vám "postuji" look, který můžete vynosit jak přes den, tak v něm můžete vyrazit na party.
A můj včerejší den je toho důkazem - měla jsem pár schůzek ve městě, a potom jsem jela kamarádce na narozeniny za Prahu. Po cestě jsem Vám nafotila právě tento look...tentokrát jsem zkombinovala zdánlivě nesourodé kousky - k pohodlné ležérní mikině jsem zvolila extravagantní koženou minisukni s třásněmi, která zdůrazňuje ženské křivky.

A co Vy? Také rády kombinujete různé styly a materiály? Nebo raději sázíte na klasiku a zvolily byste k sukni elegantnější vršek či nějaký basic top?


Hi there,
today, I post you the look that you can wear during the day, and also you can go to the party in it.
And my yesterday's day is proof of that - I had a couple of meetings in the city, and then I went to my friend's birthday party outside of Prague. And on the way I've just shot this outfit:)...this time, I mixed seemingly disparate pieces - a casual comfortable sweatshirt with an extravagant leather mini skirt, with fringe, which highlights the feminine curves.

What about you? Do you also like to combine the different styles and materials? Or you rather bet on the classics and you prefer to choose an elegant or basic top to the skirt?


Sweatshirt - Zara (s/s 2013)
Leather skirt (2011)
Boots - Zara (2011)
Clutch bag - Zara (2012)
Necklace - Claire's 






















Žádné komentáře:

Okomentovat