9. 8. 2013

In the city

Ahoj,
dneska jsem vyrazila do města už ráno, a tak jsem nemohla začít den jinak, než-li snídaní a kávou v mém oblíbeném BAKESHOPU...:) a nezapomněla jsem ani na vás a při té příležitosti jsem nafotila další outfit.
Po delší době jsem dnes měla náladu na klasickou černou, a tak jsem si na sebe vzala černé kalhoty s koženým efektem. A protože "kožené" kalhoty patří mezi odvážnější kousky  a jsou výrazné už samy o sobě, zkombinovala jsem je jen se vzdušnou halenkou, která celkový look zjemní a dodá mu romantického nádechu.

Hi,
I went to the downtown already in the morning today, so I couldn't start the day other way than to have a breakfast with coffee in my favorite BAKESHOP...:) and of course, I didn't forget you and I shot an another outfit with that occasion.
After some time, I was in the mood for a classic black outfit today, so I put on a black pants with a leather effect. And because the "leather" pants among to more daring pieces and they are significant already by themselves, I combinated them just with the airy blouse to soften the overall look and to give it a romantic tinge.
 

Sandals - Zara (s/s 2013)
Faux leather pants - Zara (s/s 2013)
Shirt - Mango (2011)
Bag - Aldo
Bracelet - H&M
Earings - Claire's
Sunglasses - Accessorize 2013













4 komentáře:

  1. Holky, musím říct, že se mi váš styl hrozně líbí a jsem moc ráda, že na vás Terka Chlebovská na svých FB stránkách upozornila, protože by byla škoda, kdyby se o vás nevědělo :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, jeee, tak to jsme moc rády, že se ti náš blog líbí! A doufám, že tomu tak bude i nadále:)) Ještě jednou díky!

      Vymazat
  2. Krása, akorát já bych se v těch kalhotech asi upekla :-D Ale moc se mi outfit líbí, faux leather pants sháním už dlouho, jedny mám, ale už je mám natržené, tak se porozhlížím po nových a ne a ne žádné sehnat...
    A přeji krásný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Simone, musím říct, že tady ty jsou fakt bezvadné a jsou podšité látkou, takže i v létě se v nich bez problémů dá vyjít, aniž by se člověk upekl:)))...i když je pravda, že dneska není až takové horko v Praze... Jinak jestli sháníš nové, tak je mají v nové kolekci Zary. Zrovna včera jsem se tam na ně dívala:)

      Vymazat