1. 9. 2013

Avène Eau Thermale




Dnes bych Vám ráda představila termální vodu ve spreji od značky Avène. Používám ji už 3 roky a jsem s ní maximálně spokojená. Protože mám hodně citlivou pleť, mívala jsem ji často zarudlou, a to hlavně v létě nebo například po odlíčení makeupu. A od těchto problémů mi termální voda pomohla, navíc mi projasnila a zjemnila pleť. Dále ji také používám jen tak, abych obličej hydratovala nebo například na fixaci makeupu. Je vážně úžasná, a proto ji všem doporučuji!:)

I would like to present you the Avène Thermal water in spray today. I use it for 3 years and I'm very happy with it. I have very sensitive skin, I had a problem with reddish skin, especially in the summer or after removing make-up. And the thermal water helped me from these problems, plus it brightened and softened my skin. Furthermore, I also use it for hydrating or, for example, to fix the make-up. It's really amazing,   so I can recommend it to everyone:)

Žádné komentáře:

Okomentovat