5. 9. 2013

Sampar - French cosmetic brand

Dlouho jsem nemohla najít denní krém, který by mi vyhovoval. Jak už jsem se zmínila, mám dost citlivou pleť, takže po některých krémech jsem měla pleť zarudlou, po jiných mi vyskákaly pupínky.
Změna nastala, když jsem se stavila před rokem v Sephoře a prodavačka se mě zeptala, jestli mi může představit pár produktů od značky Sampar. Protože jsem blázen do kosmetických přípravků, odpověděla jsem jí, že budu moc ráda. A když to zkrátím, závěr byl takový, že jsem si nekoupila nic z toho, pro co jsem původně šla, ale odcházela jsem se třemi produkty od značky Sampar :) 


I couldn't find the day cream that would suit my skin for a long time. As I mentioned, I have quite sensitive skin, so after using some creams my skin was reddish, after others I had pimples.
The change came when I was in Sephora store a year ago and the shopgirl asked me if she could present me a few products from Sampar cosmetic brand. Because I am crazy about the cosmetics, I answered her that I would be happy to know about this brand more. And to make this story shorter - the end was that I didn't buy anything what I came for, but I left Sephora store with three products from Sampar brand:)



Jako denní krém jsem si vzala "Ultra hydratační  roztok" (Fluide Ultra Hydratant), který zaručuje 12-hodinovou hydrataci a má antioxidační účinky. Je to první krém, se kterým jsem opravdu spokojená a zůstanu mu věrná!

As a day cream I chose "Ultra moisturizing solution" (Fluide Ultra Hydratant), which provides 12-hours hydration and has antioxidant effects. It is the first cream, with which I'm really happy and I will remain loyal to it!



Dalším produktem, který jsem si koupila, je "Noční maska" (So Much To Dew). Je to hydratující a regenerační maska pro všechny typy pleti. Tuto masku používám tak jeden-krát týdně na noc a nebo když mám nějakou akci a chci vypadat svěží a mít pleť hydratovanou, použiji ji zhruba dvě hodiny předtím, než někam vyrazím. Je to až neuvěřitelné, ale účinek této masky, můžete vidět okamžitě. A mluvím z vlastní zkušenosti. Od prvního dne, kdy jsem ji vyzkoušela, se mě všichni v okolí začali ptát, jestli jsem nebyla na nějakém zákroku nebo něčem podobném... že vypadám až moc svěží:)) Tahle maska je prostě úžasná a vřele ji doporučuji!!!

Another product that I bought is a "midnight mask" (So Much To Dew). It's moisturizing and regenerating mask for all skin types. I use this mask one time a week at night or when I have some important event and I wanna look fresh and keep my skin hydrated, I use it about two hours before I go somewhere. It's hard to believe, but you can see the effect of the mask immediately. And I'm saying that cause of my experience with it! From the first day I tried it, everyone around me began to wonder if I was on some treatment or something similar... that I look so fresh:)) This mask is simply amazing and I highly recommend it!!!

Třetím produktem je "Oční sérum" (Age Antidote Splendit Eyes). Oční sérum používám jen, když mám hodně unavené oči. Jsem s ním spokojená, ale u tohoto produktu nevidím až takový rozdíl od jiných očních gelů či krému jiných značek.

The third product is the "Eyes serum" (Age Antidote Splendit Eyes). I use the serum only when I have very tired eyes. I'm happy with it, but to be honest, I don't see so much of a difference from the other eye's gels or creams of other brands.


A co Vy? Znáte luxusní francouzskou komestiku Sampar? Máte s ní zkušenosti? 

And what about you? Do you know this French luxury cosmetic Sampar? Do you have experience with it?

2 komentáře: