3. 6. 2013

Welcome

VÍTÁM VÁS NA MÉM BLOGU:)
Jmenuji se Blanka.  Bydlím v Praze, ale většinu času cestuji.
Navštívila jsem spoustu zajímavých měst a v některých z nich jsem i na čas zůstala.

Jsem holka, která miluje módu a vše, co s ní souvisí. A proto jsem se rozhodla založit tento blog, kterým bych ráda vyjádřila své myšlenky, styl a inspirace.

Budu zde zveřejňovat můj každodenní styl, kosmetické typy, cestování, pohled do zákulisí módních přehlídek a focení, a novinky ze životního stylu.


Doufám, že vás inspiruji a motivuji a že se vám bude líbit tento blog.

A prosím, NEZAPOMEŇTE NA “SMILE WITH STYLE”!:)



WELCOME TO MY BLOG :). 

My name is Blanka. I am settled down in Prague but most of the time I'm traveling.

I visited a lot of interesting cities and in some of them I have even stayed for some time.

I am a girl who love fashion and everything what is related. That is why I have decided to create this blog to express my thoughts,  style and inspirations.

I will post my daily style, cosmetic choices, travels, looks behind the scenes of fashion shows and photo shoots, and lifestyle news. 

I hope I will inspire and motive you and you will enjoy this blog.

And please, ALWAYS REMEMBER to “SMILE WITH STYLE”! :)



Yours


Blanka Javorská





Žádné komentáře:

Okomentovat